ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Εξυπνος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής



Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

10+1 βήματα για να σώσετε τα μαλλιά σας


. Κάντε «αποτοξίνωση» από το πιστολάκι. Η θερμότητα αφυδατώνει την τρίχα κάνοντάς την ακόμα πιο ξηρή. Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε το πιστολάκι, χρησιμοποιήστε χλιαρό αέρα ή μια κρέμα που προστατεύει τις άκρες από τη θερμότητα.
10+1 βήματα για να σώσετε τα μαλλιά σας
1. Κάντε «αποτοξίνωση» από το πιστολάκι. Η θερμότητα αφυδατώνει την τρίχα κάνοντάς την ακόμα πιο ξηρή. Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε το πιστολάκι, χρησιμοποιήστε χλιαρό αέρα ή μια κρέμα που προστατεύει τις άκρες από τη θερμότητα.
2. Αποφύγετε το καυτό νερό κατά το λούσιμο. Ο σωστός συνδυασμός είναι χλιαρό νερό στη αρχή και κρύο στο τέλος. Το κρύο νερό χαρίζει λάμψη ενώ δεν τραυματίζει την τρίχα.
3. Χρησιμοποιείτε πάντοτε conditioner στις άκρες ύστερα από κάθε λούσιμο. Έτσι τα μαλλιά σας θα γίνουν ευκολοχτένιστα με αποτέλεσμα να μην «σπάνε». Είναι λάθος να πιστεύετε ότι το conditioner βαραίνει τα μαλλιά στερώντας τους τον όγκο. Επιλέγοντας το κατάλληλο προϊόν μπορείτε να έχετε και τα δύο: όγκο και απαλά μαλλιά.
4. Κάντε μάσκα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Θα τους δώσει την απαραίτητη «τροφή», θα τα δυναμώσει και θα τους χαρίσει έξτρα λάμψη. Στην αγορά θα βρείτε μάσκες αναδόμησης ειδικευμένες στην επανόρθωση των ξηρών μαλλιών και των κατεστραμμένων άκρων. Αν έχετε βαμμένα μαλλιά ή με περμανάντ, χρησιμοποιήστε ενυδατική μάσκα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Επίσης, αν τα μαλλιά σας είναι βαμμένα, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε ειδικά προϊόντα για να διατηρήσετε το χρώμα τους αναλλοίωτο.
5. Αν οι σπασμένες άκρες και η ψαλίδα είναι σε προχωρημένο στάδιο, θα πρέπει να κόψετε τα μαλλιά σας αν θέλετε να διατηρήσουν τον όγκο τους. Είναι προτιμότερο να έχετε πιο κοντά αλλά υγιή μαλλιά παρά μακριά και ταλαιπωρημένα.
6. Πέρα από τα εξειδικευμένα προϊόντα, και η διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο ώστε τα μαλλιά σας να δείχνουν πάντα υγιή. Ξεκινήστε αυξάνοντας τις ποσότητες νερού που καταναλώνετε και προτιμήστε τροφές πλούσιες σε ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα (ψάρια κ.λπ.) που συμβάλλουν στην αναδόμηση της τρίχας. Καλό είναι επίσης να συμπεριλάβετε στο καθημερινό σας μενού τροφές πλούσιες σε βιταμίνες Ε και C, οι οποίες έχουν αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση.
7. Αν θέλετε οπωσδήποτε να ανανεώσετε το χρώμα των μαλλιών σας μετά τις διακοπές, μην πέσετε κατευθείαν στα... βαθιά. Προτιμήστε καλύτερα μια απαλή βαφή χωρίς αμμωνία που δεν ταλαιπωρεί την τρίχα.
8. Μέχρι τα μαλλιά σας να επανακάμψουν αποφύγετε τα προϊόντα με αλκοόλη και φορμαλδεΰδη.
9. Αν τα μαλλιά σας εκτός από ξηρά είναι και θαμπά, σημαίνει ότι χρειάζονται κάτι πιο δραστικό από ένα conditioner. Τα sérum μειώνουν τη θαμπάδα και το φριζάρισμα, ενώ μία-δύο σταγόνες είναι αρκετές για να δείτε διαφορά. Απλώστε το προϊόν από τις άκρες προς τη ρίζα για να μην λαδώσουν τα μαλλιά σας.
10. Χτενίστε τα μαλλιά σας πριν τα λούσετε, ώστε να απομακρυνθούν σκόνη, υπολείμματα προϊόντων styling και νεκρές τρίχες. Το βούρτσισμα «ερεθίζει» το τριχωτό της κεφαλής, βοηθώντας τη διαδικασία ανανέωσης των μαλλιών. Ποτέ όμως μην βουρτσίζετε τα μαλλιά σας όσο είναι ακόμη νωπά, γιατί σπάνε ευκολότερα. Χρησιμοποιήστε μια βούρτσα για τα στεγνά μαλλιά και μια χτένα με αραιά δόντια για τα βρεγμένα.
11. Αν τα μαλλιά σας είναι άτονα ή λιπαρά, αντικαταστήστε το conditioner με μια leave-in κρέμα. Δεν θα βαρύνει τα μαλλιά σας, ενώ θα δώσει κίνηση και στις άκρες.

πηγή:msn.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου